Outsource agents and offer the best customer service!

Clients are currently more demanding because they have access to a wide array of products covering the market. It’s not enough to offer high-quality products; the service has to be efficient in order to meet the needs of consumers. Business Process Outsourcing services are an essential part in the communication strategy of companies.

 

Improve your capability to capitalize on new opportunities. One Contact’s BPO services foster process optimization and cost reduction, to be able to expand your business.

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

ATENCIÓN A QUEJAS

ATENCIÓN A CLIENTES

Recibimos y atendemos las llamadas de clientes con problemáticas y/o preguntas referentes a un determinado producto, servicio o marca.  

Apoyo y atención en procesos de facturación, pagos, ventas, compras, procesos en línea, solicitudes de información, estatus de documentos, etc.

Promoción comercial y atención oportuna para menciones en medios de comunicación,  prospección de "leads", información, etc.

BPO

VENTAS

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

En One Contact contamos con más de 200 agentes (bilingües) que pueden apoyarte en tu estrategia de comunicación con clientes, ya sea vía telefónica, redes sociales, whatsapp o chats en línea.  Si tienes una necesidad en específico ponte en contacto con nosotros y un consultor experto te asesorará.

¡Contáctanos!

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

MAYOR RENTABILIDAD Y PRODUCTIVIDAD

MEJORA LA CONFIANZA  CON TUS CLIENTES

INCREMENTA LAS VENTAS Y LA FIDELIDAD

DESARROLLA VENTAJAS COMPETITVAS

SEGURIDAD Y PROTECCIÓN DE DATOS

Seguridad, tecnología y procesos

One Contact ofrece la mejor de calidad de servicio, entregando reportes de la operación históricos y en tiempo real, acceso a las cámaras de seguridad desde una app móvil, definición los KPI´s junto con el cliente. Protección de la información del cliente, así como los datos de sus usuarios, bajo prácticas del ISO 27001.​​

¡Brinda la mejor atención a tus clientes!