CUSTOMER SUPPORT

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

ATENCIÓN A QUEJAS

ATENCIÓN A QUEJAS

Recibimos y atendemos las llamadas de clientes con problemáticas y/o preguntas referentes a un determinado producto, servicio o marca.  

PROCESOS

Apoyo y atención en procesos de facturación, pagos, ventas, compras, procesos en línea, solicitudes de información, estatus de documentos, etc.

VENTAS

Promoción comercial y atención oportuna para menciones en medios de comunicación,  prospección de "leads", información, etc.

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

En One Contact contamos con más de 200 agentes (bilingües) que pueden apoyarte en tu estrategia de comunicación con clientes, ya sea vía telefónica, redes sociales, whatsapp o chats en línea.  Si tienes una necesidad en específico ponte en contacto con nosotros y un consultor experto te asesorará.

Contacto

Be a differentiator from the competition,build customer loyalty and build trust with the best customer service experience to achieve complete customer satisfaction and high profitability. One Contact offers the best quality standards with real time operation reports, access to security cameras from mobile application, definition of KPI together with the client, efficiency and historical reports. 

Always protecting customer information data with ISO 27001 practices.​​

MAYOR RENTABILIDAD Y PRODUCTIVIDAD PARA TU EMPRESA

MEJORA LA CONFIANZA  CON TUS CLIENTES

INCREMENTA LAS VENTAS Y LLEGUA A NUEVOS CLIENTES

DESARROLLA NUEVAS VENTAJAS COMPETITVAS.

SEGURIDAD Y PROTECCIÓN DE TU INFORMACIÓN.

Tecnología y seguridad

One Contact ofrece la mejor de calidad de servicio, entregando reportes de la operación históricos y en tiempo real, acceso a las cámaras de seguridad desde una app móvil, definición los KPI´s junto con el cliente. Protección de la información del cliente, así como los datos de sus usuarios, bajo prácticas del ISO 27001.​​

¡Somos más que un Contact Center!